dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου-Βασιλονικολού, Χαρίκλεια | el |
dc.creator | Κυριακόπουλος, Γεώργιος Β. | el |
dc.date.accessioned | 2022-04-17T09:33:34Z | |
dc.date.available | 2022-04-17T09:33:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 24847 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/58863 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.15286 | |
dc.language.iso | en | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Τσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Μαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.title | Curricula and cultural diversity: a culturally responsive curriculum for Roma students of primary education | en |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Σακονίδης, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.committeeMember | Γκανά, Ελένη | el |
dc.contributor.committeeMember | Καλαβάσης, Φραγκίσκος | el |
dc.contributor.committeeMember | Ξενοφώντος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.committeeMember | Μούτσιος-Ρέντζος, Ανδρέας | el |
dc.contributor.committeeMember | Appelbaum, Peter M. | en |