Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής απέναντι στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Perceptions and attitudes of pre-school teachers towards students with special educational needs
dc.contributor.advisor | Ζυγούρης, Νικόλαος | el |
dc.creator | Σπανού, Κωνσταντία | el |
dc.date.accessioned | 2022-02-18T21:04:43Z | |
dc.date.available | 2022-02-18T21:04:43Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 24137 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/58208 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14631 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Στάσεις | el |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.title | Αντιλήψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής απέναντι στους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.title | Perceptions and attitudes of pre-school teachers towards students with special educational needs | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Κοζύρη, Μαρία | el |
dc.contributor.committeeMember | Σταμούλης, Γεώργιος | el |