Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.creatorΠολυμέρου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2022-02-18T20:37:48Z
dc.date.available2022-02-18T20:37:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other24078
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58128
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14551
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Έρευνα -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΑνάγνωση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΑνίχνευση διαταραχών στην ανάγνωση μέσω λογισμικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International