Ποσοτικές - ποιοτικές προσεγγίσεις και η εφαρμογή του θεσμού της μαθητείας στη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση, στις Περιφερειακές Ενότητες Ευρυτανίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας, κατά τη σχολική περίοδο 2016-2017
Quantitative - qualitative approaches and implementation of apprenticeship institution in the secondary vocational education in the regional units of Evritania, Fthiotida and Fokida, during the school year 2016-2017
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/58127/24077.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Mostra/ Apri
Autore
Καλιώρας, ΧρήστοςCommittee member
Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος
Βαβουγυιός, Διονύσιος
Supervisor name
Σταμούλης, Γεώργιος
Data
2019Language
el
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.