Afficher la notice abrégée

Factors that hinder the integration of ICT in the educational process: the perceptions of the English Literature teachers of secondary education of the prefecture of Fthiotida

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΛαζάρου, Σωτηρίαel
dc.date.accessioned2022-02-18T20:36:09Z
dc.date.available2022-02-18T20:36:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other24070
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/58120
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14543
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑγγλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Πληροφορική -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εκπαιδευτικοί -- Απόψεις -- Ελλάδα -- Φθιώτιδαel
dc.titleΠαράγοντες που δυσχεραίνουν την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία: οι αντιλήψεις των καθηγητών αγγλικής γλώσσας της β/θμιας εκπ/σης του Ν. Φθιώτιδαςel
dc.titleFactors that hinder the integration of ICT in the educational process: the perceptions of the English Literature teachers of secondary education of the prefecture of Fthiotidaen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤσαμαδιάς, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΒαβουγυιός, Διονύσιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International