Παράγοντες που δυσχεραίνουν την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία: οι αντιλήψεις των καθηγητών αγγλικής γλώσσας της β/θμιας εκπ/σης του Ν. Φθιώτιδας
Factors that hinder the integration of ICT in the educational process: the perceptions of the English Literature teachers of secondary education of the prefecture of Fthiotida
Öffnen
Autor
Λαζάρου, ΣωτηρίαCommittee member
Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος
Βαβουγυιός, Διονύσιος
Supervisor name
Σταμούλης, Γεώργιος
Datum
2019Language
el
Schlagwort
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.