dc.contributor.advisor | Φιτσιλής, Παναγιώτης | el |
dc.creator | Καραϊσκου, Κωνσταντινιά | el |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T22:12:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T22:12:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23744 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/58076 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14499 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.title | Διερεύνηση του βαθμού επίτευξης συνοχής σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εικονικές μαθησιακές ομάδες: Η περίπτωση των δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λυκείων Βόλου | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Φιτσιλής, Παναγιώτης | el |
dc.contributor.committeeMember | Καζαντζή, Βασιλική | el |
dc.contributor.committeeMember | Ιατρέλης, Όμηρος | el |