Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΛουκάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΛιόλιος, Χριστόδουλος Γ.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:47:50Z
dc.date.available2021-12-07T21:47:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23868
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57881
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒιντεοπαιχνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιγνίδια -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Επεξεργασία δεδομένωνel
dc.titleΣχεδίαση και υλοποίηση ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη χρήση της μηχανής Unreal Engine 4el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑπροσδιόριστο/Unspecifiedel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International