Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΚοζύρη, Μαρίαel
dc.creatorΡωμανιά, Μαρία-Νεφέληel
dc.date.accessioned2021-12-07T21:44:46Z
dc.date.available2021-12-07T21:44:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23998
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57853
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.titleΤο μάρκετινγκ (marketing) μέσω των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube)el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International