Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΚοζύρη, Μαρίαel
dc.creatorΡωμανιά, Μαρία-Νεφέληel
dc.date.accessioned2021-12-07T21:44:46Z
dc.date.available2021-12-07T21:44:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23998
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57853
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subject.otherΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.titleΤο μάρκετινγκ (marketing) μέσω των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube)el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International