Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.creatorΚραγιοπούλου, Ιωάννα Δ.el
dc.date.accessioned2021-12-07T21:39:36Z
dc.date.available2021-12-07T21:39:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23807
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57785
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.14208
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολικήel
dc.subject.otherΑνάγνωση (Προσχολική)el
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και Διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης των γραφοκινητικών δεξιοτήτων με τις προαναγνωστικές δεξιότητες στο Νηπιαγωγείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη, Φωτεινήel
dc.contributor.committeeMemberΛουάρη, Μαρίναel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International