Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.creatorΚαρελλά, Αθανασία Δ.el
dc.date.accessioned2021-12-07T20:40:08Z
dc.date.available2021-12-07T20:40:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23583
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/57319
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13742
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑφηγηματική τέχνηel
dc.subject.otherΑφήγηση (Ρητορική)el
dc.subject.otherΠαιδιά -- Βιβλία και ανάγνωσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΤο είδος του αφηγητή και η επίδραση του στην κατανόηση περιεχομένου μιας ιστορίας σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΣηφάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.committeeMemberΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International