Σχεδίαση και ανάπτυξη καλής πρακτικής για το περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση μέσω τεχνικών παιχνιδοποίησης και χρήση ΤΠΕ/Moodle
Design and development of good practice for the environment in preschool education based on gamification and using ICT/Moodle
dc.contributor.advisor | Προβίδας, Ευθύμιος | el |
dc.creator | Ανδριτσάκης, Κωνσταντίνος Σ. | el |
dc.date.accessioned | 2021-09-29T10:05:10Z | |
dc.date.available | 2021-09-29T10:05:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23284 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/57212 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13635 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Περιβαλλοντική εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική) | el |
dc.subject.other | Αειφορική ανάπτυξη -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική) | el |
dc.subject.other | Περιβάλλον -- Προστασία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject.other | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη καλής πρακτικής για το περιβάλλον στην προσχολική εκπαίδευση μέσω τεχνικών παιχνιδοποίησης και χρήση ΤΠΕ/Moodle | el |
dc.title | Design and development of good practice for the environment in preschool education based on gamification and using ICT/Moodle | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Φαρασλής, Ιωάννης | el |
dc.contributor.committeeMember | Παρασκευόπουλος, Στέφανος | el |