dc.contributor.advisor | Μιχαλοπούλου, Αικατερίνη | el |
dc.creator | Φαφίτη-Βλαχοδήμου, Κερασία Ο. | el |
dc.date.accessioned | 2021-09-29T09:09:57Z | |
dc.date.available | 2021-09-29T09:09:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23464 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56944 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13367 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Αναγνωστική κατανόηση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικά τεστ και μετρήσεις | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Ανάγνωση | el |
dc.subject.other | Αναγνωστική δυσκολία | el |
dc.title | Διερεύνηση των αιτιών χαμηλής επίδοσης των Ελλήνων μαθητών στην κατανόηση κειμένου στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού PISA | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.committeeMember | Τσιλιμένη, Τασούλα | el |