Afficher la notice abrégée

Improvement of ending spelling in children with learning disabilities

dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel
dc.creatorΑλαφραγκή, Ασημίναel
dc.date.accessioned2021-09-29T09:09:57Z
dc.date.available2021-09-29T09:09:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23462
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56942
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.otherΔυσορθογραφίαel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαδικτυακές εφαρμογέςel
dc.titleΒελτίωση καταληκτικής ορθογραφίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleImprovement of ending spelling in children with learning disabilitiesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International