Mostrar el registro sencillo del ítem
Αξιολόγηση γραφής και παρεμβάσεις σε μαθητές ε' και στ' δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες
Writing assessment and intervention for learning disabled students on 5th and 6th grade in elementary school
dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.advisor | Λουάρη, Μαρίνα | el |
dc.creator | Ματζιούνη, Ραφαηλία Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2021-09-29T07:34:57Z | |
dc.date.available | 2021-09-29T07:34:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23438 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56846 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Γραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Λόγος, Διαταραχές του -- Παιδιά | el |
dc.title | Αξιολόγηση γραφής και παρεμβάσεις σε μαθητές ε' και στ' δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.title | Writing assessment and intervention for learning disabled students on 5th and 6th grade in elementary school | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |