Zur Kurzanzeige

Writing assessment and intervention for learning disabled students on 5th and 6th grade in elementary school

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΛουάρη, Μαρίναel
dc.creatorΜατζιούνη, Ραφαηλία Ν.el
dc.date.accessioned2021-09-29T07:34:57Z
dc.date.available2021-09-29T07:34:57Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23438
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56846
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΛόγος, Διαταραχές του -- Παιδιάel
dc.titleΑξιολόγηση γραφής και παρεμβάσεις σε μαθητές ε' και στ' δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleWriting assessment and intervention for learning disabled students on 5th and 6th grade in elementary schoolen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International