Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΚατσαρίδου, Μάρθαel
dc.creatorΠαπακωνσταντίνου, Ελένηel
dc.date.accessioned2021-09-29T07:34:55Z
dc.date.available2021-09-29T07:34:55Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23429
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56843
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠροσχολική αγωγήel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Κοινωνική ανάπτυξηel
dc.subject.otherΚοινωνικοποίησηel
dc.subject.otherΒιωματική μάθησηel
dc.titleΗ κοινωνική ανάπτυξη διαμέσου της βιωματικής μάθησης στο νηπιαγωγείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International