Show simple item record

dc.contributor.advisorΜότσιου, Ελένηel
dc.creatorΤσινίδου, Μαριάνναel
dc.date.accessioned2021-09-29T07:34:51Z
dc.date.available2021-09-29T07:34:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23411
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56833
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προφορικός λόγοςel
dc.subject.otherΠροφορική επικοινωνίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.titleΑνίχνευση και διαχείριση δυσκολιών προφορικού λόγου στην προσχολική ηλικία: απόψεις εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International