Afficher la notice abrégée

The teaching and usage frameworks of sign langauge for special purposes

dc.contributor.advisorΣαπουντζάκη, Γαλήνηel
dc.creatorΚαραγκιόζογλου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2021-09-29T07:34:49Z
dc.date.available2021-09-29T07:34:49Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56827
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝοηματική γλώσσαel
dc.subject.otherΝοηματική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διγλωσσίαel
dc.subject.otherΚωφοί -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΝοηματική γλώσσα -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.titleΤα πλαίσια διδασκαλίας και χρήσης της νοηματικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούςel
dc.titleThe teaching and usage frameworks of sign langauge for special purposesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΡουσσάκης, Ιωάννηςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International