Τα πλαίσια διδασκαλίας και χρήσης της νοηματικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς
The teaching and usage frameworks of sign langauge for special purposes
dc.contributor.advisor | Σαπουντζάκη, Γαλήνη | el |
dc.creator | Καραγκιόζογλου, Δέσποινα | el |
dc.date.accessioned | 2021-09-29T07:34:49Z | |
dc.date.available | 2021-09-29T07:34:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 23405 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56827 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Νοηματική γλώσσα | el |
dc.subject.other | Νοηματική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Διγλωσσία | el |
dc.subject.other | Κωφοί -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Νοηματική γλώσσα -- Κοινωνικές απόψεις | el |
dc.title | Τα πλαίσια διδασκαλίας και χρήσης της νοηματικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς | el |
dc.title | The teaching and usage frameworks of sign langauge for special purposes | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Ρουσσάκης, Ιωάννης | el |