Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜαγγουρίτσα, Γεωργίαel
dc.creatorΣυλικιώτη, Σμαραγδήel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:47:24Z
dc.date.available2021-07-16T11:47:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23040
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56689
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΦυσική αγωγή για άτομα με ειδικές ανάγκεςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκεςel
dc.titleΔιερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Φυσική Αγωγήel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International