Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓιαννακοπούλου, Ιωάνναel
dc.creatorΚαλιγέρη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:45:01Z
dc.date.available2021-07-16T11:45:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23116
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56638
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.13059
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθητική ετερογένειαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Εκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΗ πρόκληση της μαθητικής ετερογένειας: αντιλήψεις, εμπειρίες και πρακτικές εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International