Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΝτέντα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:41:04Z
dc.date.available2021-07-16T11:41:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23216
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56576
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12997
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Αξιολόγηση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΗ αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως εκπαιδευτική αλλαγή: παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή τηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International