Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΝτέντα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:41:04Z
dc.date.available2021-07-16T11:41:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23216
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56576
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12997
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Αξιολόγηση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσειςel
dc.titleΗ αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως εκπαιδευτική αλλαγή: παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή τηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International