Διαμόρφωση φιλοπεριβαλλοντικής συνείδησης και προώθηση της ψυχικής υγείας στα οικολογικά παραμύθια προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας: διερεύνηση της συμβολής μιας νέας πρότασης οικολογικού παραμυθιού
How do fairytales promote environmental consciousness and phychological well-being in preschool and early school age children?: exploring the role of a new eco-fairytale

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ταρασιάδου, Αγγελική Ε.Όνομα μέλους επιτροπής
Γκαργκαβούζη, Αναστασία
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Όνομα Επιβλέποντος
Ματσιώρη, Στεριανή
Ημερομηνία
2021Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.