Διαμόρφωση φιλοπεριβαλλοντικής συνείδησης και προώθηση της ψυχικής υγείας στα οικολογικά παραμύθια προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας: διερεύνηση της συμβολής μιας νέας πρότασης οικολογικού παραμυθιού
How do fairytales promote environmental consciousness and phychological well-being in preschool and early school age children?: exploring the role of a new eco-fairytale
Ver/
Autor
Ταρασιάδου, Αγγελική Ε.Committee member
Γκαργκαβούζη, Αναστασία
Παρασκευόπουλος, Στέφανος
Supervisor name
Ματσιώρη, Στεριανή
Fecha
2021Language
el
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Γεωπονικών Επιστημών. Τμήμα Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.