Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΕυαγγέλου, Ιωάννα Χ.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:33:32Z
dc.date.available2021-07-16T11:33:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23128
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56476
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12897
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή των -- 'Ερευνα -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Στερεά Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάel
dc.titleΠοιότητα εκπαιδευτικού συστήματος και αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου: οι απόψεις/στάσεις των «μετόχων» των εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International