Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσέλιου, Ελευθερίαel
dc.creatorΒολάρη, Κατερίναel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:26:09Z
dc.date.available2021-07-16T11:26:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56411
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπειαγωγεία -- Εκπαίδευση, προσχολικήel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συναισθήματαel
dc.subject.otherΓονείς παιδιών με αναπηρίεςel
dc.subject.otherΔιαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συμπεριφοράel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΗ οπτική των εκπαιδευτικών για παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑμπακούμκιν, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International