Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΤσέλιου, Ελευθερίαel
dc.creatorΒολάρη, Κατερίναel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:26:09Z
dc.date.available2021-07-16T11:26:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other23020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56411
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπειαγωγεία -- Εκπαίδευση, προσχολικήel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συναισθήματαel
dc.subject.otherΓονείς παιδιών με αναπηρίεςel
dc.subject.otherΔιαταραχές συμπεριφοράς στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συμπεριφοράel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΗ οπτική των εκπαιδευτικών για παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑμπακούμκιν, Γεώργιοςel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International