Εμφάνιση απλής εγγραφής

Teaching object-oriented programming through games: greenfoot environment

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Θεοδώραel
dc.creatorΜόχλα, Αναστασία Ι.el
dc.date.accessioned2021-07-16T11:22:36Z
dc.date.available2021-07-16T11:22:36Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22982
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56378
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12799
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherGreenfoot (Ηλεκτρονικός πόρος)el
dc.subject.otherΑντικειμενοστρεφής προγραμματισμός (Πληροφορική) -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιχνίδια υπολογιστών -- Προγραμματισμόςel
dc.subject.otherΛογισμικό υπολογιστών -- Ανάπτυξηel
dc.titleΗ διδασκαλία του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού μέσα από παιχνίδια: το περιβάλλον greenfootel
dc.titleTeaching object-oriented programming through games: greenfoot environmenten
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International