Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΜπόνη, Δωρίταel
dc.date.accessioned2021-07-16T11:22:29Z
dc.date.available2021-07-16T11:22:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56362
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδιαel
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συναισθήματαel
dc.subject.otherΣχέσεις εκπαιδευτικών-μαθητώνel
dc.subject.otherΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΤο σχέδιο ως μέσο έκφρασης των συναισθημάτων και της σχέσης του παιδιού με τον/την εκπαιδευτικό στην προσχολική ηλικίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔερμιτζάκη, Ειρήνηel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International