Afficher la notice abrégée

The experiences of students with learning disabilities dusing the transition from secondary to higher education

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΧατζησταυρίδου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2021-06-10T09:29:10Z
dc.date.available2021-06-10T09:29:10Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22946
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/56184
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση (Ανώτατη)el
dc.subject.otherΦοιτητές με δυσκολίες -- Εκπαίδευση (Ανώτατη)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμιαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Τριτοβάθμιαel
dc.titleΟι εμπειρίες των φοιτητών με μαθησιακές δυσκολίες κατά τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleThe experiences of students with learning disabilities dusing the transition from secondary to higher educationen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΡουσσάκης, Ιωάννηςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International