Οι εμπειρίες των φοιτητών με μαθησιακές δυσκολίες κατά τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
The experiences of students with learning disabilities dusing the transition from secondary to higher education
dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.creator | Χατζησταυρίδου, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2021-06-10T09:29:10Z | |
dc.date.available | 2021-06-10T09:29:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 22946 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/56184 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευση (Ανώτατη) | el |
dc.subject.other | Φοιτητές με δυσκολίες -- Εκπαίδευση (Ανώτατη) | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια | el |
dc.title | Οι εμπειρίες των φοιτητών με μαθησιακές δυσκολίες κατά τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title | The experiences of students with learning disabilities dusing the transition from secondary to higher education | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Ρουσσάκης, Ιωάννης | el |