Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαϊωάννου, Αθανάσιοςel
dc.creatorΓκιελόσι, Νταϊάναel
dc.date.accessioned2021-04-21T08:11:19Z
dc.date.available2021-04-21T08:11:19Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22778
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55933
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσική αγωγή και εκπαίδευση -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαρακίνηση (Ψυχολογία)el
dc.titleΠαρακίνηση και ευχαρίστηση μαθητών γυμνασίου στο μάθημα φυσικής αγωγής: διαφορές ως προς το φύλο, την τάξη και την αθλητική συμμετοχήel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International