Ποσοτικές προσεγγίσεις της ποιότητας των σχολικών μονάδων της ανώτερης Δ.Ε.: η περίπτωση των λυκείων της Π.Ε. Ευρυτανίας
Quantitative approaches to the quality of the schools of the upper secondary education: the case of the lyceums of the Regional Unit of Evrytania
dc.contributor.advisor | Ζυγούρης, Νικόλαος | el |
dc.creator | Ηλιοπούλου, Βασιλική Β. | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T07:36:42Z | |
dc.date.available | 2021-04-21T07:36:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 22630 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/55743 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11706 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διοίκηση ολικής ποιότητας -- Ελλάδα -- Ευρυτανία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωση -- Ελλάδα -- Ευρυτανία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Ευρυτανία | el |
dc.title | Ποσοτικές προσεγγίσεις της ποιότητας των σχολικών μονάδων της ανώτερης Δ.Ε.: η περίπτωση των λυκείων της Π.Ε. Ευρυτανίας | el |
dc.title | Quantitative approaches to the quality of the schools of the upper secondary education: the case of the lyceums of the Regional Unit of Evrytania | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική. | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.committeeMember | Δαδαλιάρης, Αντώνιος | el |