Εμφάνιση απλής εγγραφής

Quantitative approaches to the quality of the schools of the upper secondary education: the case of the lyceums of the Regional Unit of Evrytania

dc.contributor.advisorΖυγούρης, Νικόλαοςel
dc.creatorΗλιοπούλου, Βασιλική Β.el
dc.date.accessioned2021-04-21T07:36:42Z
dc.date.available2021-04-21T07:36:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22630
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55743
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11706
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Ελλάδα -- Ευρυτανίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωση -- Ελλάδα -- Ευρυτανίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Ευρυτανίαel
dc.titleΠοσοτικές προσεγγίσεις της ποιότητας των σχολικών μονάδων της ανώτερης Δ.Ε.: η περίπτωση των λυκείων της Π.Ε. Ευρυτανίαςel
dc.titleQuantitative approaches to the quality of the schools of the upper secondary education: the case of the lyceums of the Regional Unit of Evrytaniaen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤσαμαδιάς, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΔαδαλιάρης, Αντώνιοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International