dc.contributor.advisor | Αναστασίου, Ευγενία | el |
dc.creator | Μπομπόλα, Ελένη Χ | el |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T07:12:40Z | |
dc.date.available | 2021-04-21T07:12:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 22700 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/55545 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11508 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.title | Ακαδημαϊκή επαγγελματική εξουθένωση (burnout syndrome) φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης: η περίπτωση των φοιτητών του τμήματος ιατρικής του πανεπιστημίου Θεσσαλίας | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Δημόσια Διοίκηση και Τοπική Αυτοδιοίκηση. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Σδρόλιας, Λάμπρος | el |
dc.contributor.committeeMember | Τσιώτας, Δημήτρης | el |