Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.creatorΡακιτζή, Καρολίνα Ν.el
dc.date.accessioned2021-03-17T11:12:58Z
dc.date.available2021-03-17T11:12:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other22502
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/55070
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11033
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνώτατη εκπαίδευση -- Μέθοδοιel
dc.subject.otherΜικτή εκπαίδευση -- Εκπαίδευση (Ανώτατη)el
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίεςel
dc.subject.otherΝέες τεχνολογίες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠανεπιστήμια -- Ελλάδα -- Προγράμματα σπουδώνel
dc.titleΕφαρμογή μοντέλων ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για τη δημιουργία μικτών περιβαλλόντων μάθησης, με συνδυασμό καινοτόμων διδακτικών τεχνικώνel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΚακανά, Δόμνα-Μίκαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International