dc.contributor.advisor | Μπότσογλου, Καφένια | el |
dc.creator | Ρακιτζή, Καρολίνα Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T11:12:58Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T11:12:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | 22502 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/55070 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.11033 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Ανώτατη εκπαίδευση -- Μέθοδοι | el |
dc.subject.other | Μικτή εκπαίδευση -- Εκπαίδευση (Ανώτατη) | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικές καινοτομίες | el |
dc.subject.other | Νέες τεχνολογίες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Πανεπιστήμια -- Ελλάδα -- Προγράμματα σπουδών | el |
dc.title | Εφαρμογή μοντέλων ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για τη δημιουργία μικτών περιβαλλόντων μάθησης, με συνδυασμό καινοτόμων διδακτικών τεχνικών | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Χανιωτάκης, Νικόλαος | el |
dc.contributor.committeeMember | Κακανά, Δόμνα-Μίκα | el |