Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΓεμενίτζη, Ιωάννα-Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:46Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22122
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54822
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφορετικότηταel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Στάσεις και αντιλήψειςel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών/τριών ΕΠΑ.Λ. σε ζητήματα διαφορετικότηταςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International