Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΓεμενίτζη, Ιωάννα-Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:46Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22122
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54822
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφορετικότηταel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Στάσεις και αντιλήψειςel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών/τριών ΕΠΑ.Λ. σε ζητήματα διαφορετικότηταςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International