Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΓεμενίτζη, Ιωάννα-Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:46Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22122
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54822
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφορετικότηταel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Στάσεις και αντιλήψειςel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών/τριών ΕΠΑ.Λ. σε ζητήματα διαφορετικότηταςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International