Show simple item record

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΓεμενίτζη, Ιωάννα-Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-02-12T09:06:46Z
dc.date.available2021-02-12T09:06:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22122
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54822
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαφορετικότηταel
dc.subject.otherΜαθητές -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Στάσεις και αντιλήψειςel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών/τριών ΕΠΑ.Λ. σε ζητήματα διαφορετικότηταςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International