dc.contributor.advisor | Ασπρίδης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Λάππας, Ανδρέας | el |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T17:46:55Z | |
dc.date.available | 2021-01-11T17:46:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 21897 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/54761 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12686 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el |
dc.subject | Αυτοαξιολόγηση | el |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Αξιολόγηση | el |
dc.subject | Σχολική μονάδα -- Αξιολόγηση | el |
dc.subject | Δημόσια διοίκηση | el |
dc.title | Το κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο διοίκησης ολικής ποιότητας, αυτοαξιολόγησης και βελτίωσης εκπαιδευτικών μονάδων | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |