Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑσπρίδης, Γεώργιοςel
dc.creatorΛάππας, Ανδρέαςel
dc.date.accessioned2021-01-11T17:46:55Z
dc.date.available2021-01-11T17:46:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other21897
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54761
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12686
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΑυτοαξιολόγησηel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Αξιολόγησηel
dc.subjectΣχολική μονάδα -- Αξιολόγησηel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.titleΤο κοινό πλαίσιο αξιολόγησης ως εργαλείο διοίκησης ολικής ποιότητας, αυτοαξιολόγησης και βελτίωσης εκπαιδευτικών μονάδωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International