dc.contributor.advisor | Χρηστίδου, Βασιλεία | el |
dc.creator | Κούτσικου, Μαρία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T17:42:27Z | |
dc.date.available | 2021-01-11T17:42:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 21984 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/54720 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12667 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Φυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Στοιχειώδης -- Έρευνα | el |
dc.title | Διαπροσωπικό νόημα: σχέσεις γραπτού λόγου – εικόνας σε πολυτροπικά κείμενα βιβλίων φυσικών επιστημών για παιδιά προσχολικής ηλικίας| | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | TRUE | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Παπαδοπούλου, Μαρία | el |
dc.contributor.committeeMember | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |