Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣδρόλιας, Λάμπροςel
dc.creatorΒαϊοπούλου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-01-11T17:31:25Z
dc.date.available2021-01-11T17:31:25Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22027
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54590
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12625
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΊδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεωνel
dc.subjectΕθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (Ε.Φ.Κ.Α) -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subjectSERVQUAL (Πλαίσιο ποιότητας υπηρεσιών)el
dc.subjectΔημόσιες υπηρεσίες, οργανισμοί και επιχειρήσειςel
dc.subjectΙκανοποίηση πολιτώνel
dc.titleΗ μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών της πόλης της Λάρισας από τις κεντρικές υπηρεσίες του ΙΚΑ (ΕΦΚΑ) της ομώνυμης πόληςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Γενικό Τμήμα Λάρισας. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Διοίκηση Επιχειρήσεων - MBA.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International