Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖαφειροπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΚρίτση, Άνναel
dc.date.accessioned2021-01-11T13:12:16Z
dc.date.available2021-01-11T13:12:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other22082
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54561
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.12604
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑδεξιότητα στα παιδιάel
dc.subject.otherΚινητική ικανότητα στα παιδιάel
dc.subject.otherΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subject.otherΕιδική γλωσσική διαταραχή στα παιδιάel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.subject.otherΑυτοαντίληψη στα παιδιάel
dc.titleΔιαταραχή κινητικού συντονισμού: μαθησιακές δυσκολίες και συναισθηματικά προβλήματαel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠιπεράκης, Στυλιανόςel
dc.contributor.committeeMemberΜπάρμπας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International