Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΔημολέα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2020-11-03T10:17:58Z
dc.date.available2020-11-03T10:17:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21768
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54392
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυαel
dc.titleΤο ηλεκτρονικό επιχειρείν και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην ανάπτυξή του: μελέτη περίπτωσης: η περίπτωση του Instagramel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International