Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΔημολέα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2020-11-03T10:17:58Z
dc.date.available2020-11-03T10:17:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21768
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54392
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυαel
dc.titleΤο ηλεκτρονικό επιχειρείν και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην ανάπτυξή του: μελέτη περίπτωσης: η περίπτωση του Instagramel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International