Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΔημολέα, Αργυρώel
dc.date.accessioned2020-11-03T10:17:58Z
dc.date.available2020-11-03T10:17:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21768
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/54392
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.otherΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΚοινωνικά δίκτυαel
dc.titleΤο ηλεκτρονικό επιχειρείν και ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην ανάπτυξή του: μελέτη περίπτωσης: η περίπτωση του Instagramel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International